ztkzž sufinanciranje ZTKZ Županije sufinanciranje

Vi ste posjetitelj broj 656374 od 01.07.2011. g.   Online imamo: posjetitelja: 90

 Srijeda, 21.06.2023.g. 12:23

Održan 26. Međunarodnom moto rally Rijeka 2023

CarouselNajčitanijeOldtimeriVijesti

REKORDAN BROJ SUDIONIKA – Od Rijeke preko legendarne Preluke, kroz Opatiju i Matulje, provezlo se 55 povijesnih motocikala u organizaciji Oldtimer kluba Rijeka 1996
Tradicionalno, 26.izdanje Međunarodnog susreta „Oldtimer moto rally Rijeka 2023.“, sportsko-turističke manifestacije povijesnih motocikala, u organizaciji Oldtimer kluba Rijeka 1996, objedinilo je vožnju zadanim itinererom i sportsko nadmetanje na poligonu. Manifestacija je upisana u Kalendar Hrvatskog oldtimer saveza,a bodovana za Prvenstvo HROS-a u moto rallyu.

Elitna trojka OTK Rijeka-Igor Barak, Robert Čulina i Damir Jelovica (snimio M.Krpan)

-Iznimno smo zadovoljni sudjelovanjem rekordnog broja motociklista, čak 55 iz desetak gradova Hrvatske, ali i gostiju iz susjedne Slovenije. Ovogodišnji susret krenuo je iz Rijeke do legendarne motociklističke grand prix staze Preluk, gdje je kroničar oktanskih zbivanja Miroslav Krpan sudionicima prezentirao niz zanimljivih detalja povijesti Preluka i višegodišnju tradiciju održavanja utrka motora i automobila. Preluku se promocijskom vožnjom napustilo u smjeru Opatije, gdje su brojni turisti bili ugodno iznenađeni dugom povorkom motocikala kojih se rijetko viđa u redovnom prometu. Susret smo zaključili u Matuljima dodjelom priznanja najboljima i zajedničkim ručkom u Restaurantu Tramontana – kazao je Marino Radan, predsjednik OKR Rijeka 1996, i sam sudionik u vožnji na Piaggio Vespi staroj 35 godina.
Dva oktanska događanja u Hrvatskoj istog su se dana zbivala neposredno uz nogometne stadione. I dok je u Zagrebu, po prvi puta pored maksimirskog stadiona startao 49.Zagreb Delta rallyu, kultno sportsko automobilističko natjecanje u sustavu europskih i domaćih bodova, podno kamenih stijena, a uz samo more Stadiona Kantrida, okupljanjem u Morskom Prascu, počeo je riječki susret vlasnika i vozača povijesnih motocikala. Vrijedi istaknuti da su na stadionu Kantrida, na ovalnom, tada zemljanom krugu oko igrališta, kasnih 30-ih godina prošlog stoljeća vožene speedway utrke.
Očekivanih 40-ak motocikala u jutarnjim je satima iz minute u minutu povećavano sve do 55 među kojima zastupljenih 15 svjetskih marki motora različitih godišta, pojedinih starih i više od 90 godina.

NAJSTARIJI MOTOCIKL IMA 95 GODINA
Upravo je iznimno dobro očuvan i restauriran motocikl Moto Guzzi Sport 13 iz 1928. godine, vlasništvo Igora Baraka iz Matulja, člana OTK Rijeka 1996 ponio laskavu titulu najstarijeg ove godine. Pored pomoćnog igrališta vozila su se dva posebna ispita, točnosti i spretnosti za sportska priznanja. Ekipno su u finišu dva kluba bodovno bili izjednačeni, ali s manjim brojem kaznenih bodova najboljima su riječki susret napustili članovi DIT ( Društvo inženjera i tehničara) Otok Ivanić, dok su drugom pozicijom lidersko mjesto, poslije dva natjecanja ove sezone u Prvenstvu HROS-a, zadržali članovi OTK Rijeka 1996. Treći su bili vozači OTK Ogulin. U pojedinačnoj konkurenciji bilo je zastupljeno sedam klasa, u koje su motocikli razvrstani osnovom godina proizvodnje.

Vozilo se „na štopericu“, među čunjevima, uz minimalne greške, a do pobjedničkog trona stigli su, po raspisanim klasama: Igor Barak (OTK Rijeka 1996, Moto Guzzi Sport 13) u klasi C proizvodnje od 1919. do 1930.godine, u klasi D od 1931. do 1941. prvi Damir Jelovica (Moto Guzzi GTV 500 iz 1938.godine), ispred Roberta Čuline (OTK Rijeka, Gilera 500 iz 1938.) i treće Martine Cesar (DIT Otok Ivanić, DKW RT125).U klasi E (1946. do 1960.) prvi Tomislav Cesar (Otok Ivanić, DKW RT 200H), drugi Nino Ivančić (OTK Delnice 1995, BMW R25/3), treći Ivica Brozović (OTK Ogulin, BMW R25/3), dok je pobjedu klase F (1961. do 1970.) odnio Marin Cerovečki (Otok Ivanić, Honda 250T) ispred Antuna Božičevića (Ogulin, NSU Pretis OSB) i Lorena Kubaske (Rijeka, Piaggio Vespa Rally 180). Pobjeda klase G (1971. do 1980. ide u OTK Šibenik Krešimiru Kaleu (Yamaha XS 1100). Drugo i treće mjesto zaslužili su vozači OTK Ogulin Milan Blašković (Suzuki GS 550) i Feliks Županić (Tomos APN 4). Najbrojnija klasa H (1981. do 1991.) na pobjedničkom je postolju u cijelosti pripala domaćinima iz OTK Rijeka 1996, prvom Renatu Kinkeli (Tomos 15 SLC), te Goranu Kvočiću (Honda MVX 250F) i Emilu Surini (Yamaha XT). Klasa P objedinjuje motocikle s prikolicom proizvedene do 1991.godine, a najbolji rezultat pokazao je Željko Katić (OTMK Karlovac, Dnepar MT-9) ispred Stjepana Dianića (Otok Ivanić, BMW R65) i Anite Katić (Karlovac, Dnepar MT-9). Posebno su nagrađeni sudionici izvan konkurencije Prvenstva HROS-a, prvoplasirani Simon Rolih (Moto Guzzi Stobt 15), drugi Đino Raspor (BMW R65) i treći Damir Maršanić (Tomos 15 SLC).
U izvrsnom ozračju, fer i sportskom nadmetanju protekao je još jedan izvrstan susret ljubitelja starina, motocikala raznih godišta, u organizaciji OTK Rijeka 1996, a svi su poželjeli novi kvarnerski đir na dva ili tri kotača – što prije. Moto Guzziji, Gilere, Vespe, DKW i Jave, Dnepar, Tomosi, Piaggio, BMW, japanci Kawasaki, Yamahe, Honde i Suzuki, većinom zastupljene marke sa svojim vlasnicima napustili su šire područje Kvarnera, s mislima na novu destinaciju, na novi susret, u nekom novom kraju Hrvatske.

Miroslav Krpan

Željko i Anita Katić (OTK Karlovac) snimio M.Krpan

Izdvojit ću plasman naših članova:

  KLASA D -    MOTOCIKLI PROIZVEDENI OD 01.01.1931. do 31.12.1945.
3. mjesto MARTINA CESAR
  KLASA E-  MOTOCIKLI PROIZVEDENI OD 01.01.1946. do 31.12.1960. 
1. mjesto TOMISLAV CESAR
  KLASA F-     MOTOCIKLI PROIZVEDENI OD 01.01.1961. do 31.12.1970.
1. mjesto MARIN CEROVEČKI
  KLASA P-    MOTOCIKLI S PRIKOLICOM STARIJI OD 30.GODINA
2. mjesto STJEPAN DIJANIĆ

POREDAK KLUBOVA:
1. dit"OTOK Ivanić" IVANIĆ-GRAD
2. OTK RIJEKA
3. OTK OGULIN
4. OTMK KARLOVAC
5. OTAMK ŠIBENIK
6. OTK DELNICE

Srdaćan pozdrav,

Tomislav Cesar


povratak

© • By: Miljenko Mogulić 2011.g. e-mail: miljenko.mogulicgmail.com     Design: Zlatko Kelemenić e-mail